Jubileumsfest i Hagaparken

Reumatikerförbundet fyller 70 år och det firas i Hagaparken lördagen den 23 maj kl 10-15.

Reumatikerdistriktet i Stockholm vill uppmärksamma detta med massor av aktiviteter i Hagaparken. Det kommer att finnas artister, tipspromenad, tårta, kör och uppvisning av olika föreningars aktiviteter, såsom qigong mm. Dessutom blir det dans till förbundets jubileumslåt skriven av Ingela "Pling" Forsman. Så packa en picknickkorg och kom med till Hagaparken för det här ska bli kul!

Reumatikerföreningen Botkyrka Huddinge Salem kommer att ordna busstransport från Fullersta Torg till Hagaparken för våra medlemmar. Vi samlas kl 10:00 inför avresan till Hagaparken och kl 15:00 inför återresan till Huddinge.

De som vill ha hjälp med transport anmäler sig till:
Reumatikerföreningen Botkyrka Huddinge Salem
Rådstuguvägen 19
141 35 Huddinge

eller maila till:
reumatikerforeningen.bhs@passagen.se

Ange namn och telefon (helst mobil) och betala en deponeringsavgift på 100 kr som återfås vid avresan. Betalningen ska finnas på föreningens plusgiro 84 08 59-3 senast den 1 maj.

Anmälan senast den 1 maj.

Platserna är begränsade och fördelas enligt principen "Först till kvarn...". Vi ringer till dem som tyvärr inte får plats.