Vill du lära dig hantera din Dator - Iphone - Smartphone

Att förstå sig på/kunna använda dator – Ipad eller de nya mobiltelefonerna är nästan ett måste idag i samhället. Här kommer en intresseanmälan till att starta en studiecirkel i datoranvändande. Var snälla och sprid det här i era föreningar och samla in intresseanmälningar så hjälper jag till att få igång en studiecirkel under våren.

Dator – Ipad – Smartphone

Den tekniska utvecklingen går snabbt och det kan vara svårt att hänga med. Vill man få reda på något krävs det numera datavana för att få de upplysningar man vill ha.

Bankärenden sköts mer och mer via nätet och undrar du vad som står i din sjukjournal så är det bara att logga in!?

Det här är en intresseanmälan för dig som är nyfiken och vill ta del av den digitala världen. Kanske en studiecirkel kan hjälpa dig!

Du som är intresserad av att få mer kunskap om datoranvändning kan vända dig till styrelsen i din förening och göra en intresseanmälan senast den 31 mars 2019.

Vid frågor kan ni kontakta

Gunilla Wester                                                                                             Verksamhetsassistent
ABF Huddinge                                                                                                    gunilla.wester@abf.se                                                                                                                      Tel. 070-713 78 58